Grab&Go™

Grab&GO™ termékcsaládunk egy 2014-ben szabadalmi oltalom alá került fejlesztésünk. Saját, bejegyzett európai védjegyünk, a Grab&GO™ olyan papír alapú POS elemeket foglal magába, mely könnyű összeállításával és kiterjedt személyre szabhatóságával minden piaci igényt határtalanul képes kielégíteni.

A Grab&GO™ rendszerek előnyei

Egyedülálló fejlesztésünk kimagasló előnyökkel bír, melyek minden egyes igényre hatékonyan reagálnak, mindezt minimális anyagi befektetés mellett.

  • Gyors összeállítási – A rendszer pillanatok alatt installálható, automatizált működésű
  • Korlátlan lehetőségek – Magas fokú személyre szabhatóság
  • Nagy kommunikációs felület – Az üzenet mindig célba ér
  • Költséghatékony gyártás – A standardizálásnak köszönhetően a legjobb árakat biztosítjuk a piacon
  • Kiemelkedő minőségű alapanyagok – Csakis elsőosztályú alapanyagokkal dolgozunk
  • Kiváló nyomtatási teljesítmény – Hatékony digitális és offszet gyártás, a minőség maximalizálása mellett

A fejlesztési folyamat

Grab&GO™ rendszerünk hatalmas előnye a standardizálhatóság. Az alapkonstrukció különböző méretekben nem igényel további tervezési munkát, így a gyártás nagyon kis reakcióidővel megkezdhető. Természetesen egyedi konstrukciók megvalósítását is vállaljuk, melynek folyamata a papír alapú displayek folyamataival azonos jellegű.

1. Megállapodás

Első lépésben egy, ügyfelünkkel folytatott személyes találkozó keretein belül megállapodunk a fejlesztési feladat részleteiről, és felmérjük, hogy pontosan milyen igényekkel fordul hozzánk. Ide tartozik a termékpaletta feltérképezése és elemzése, valamit a piaci követelmények tisztázása is.

2. Tervezés

Ezt követően mérnökeink a rendelkezésre álló információk alapján több különböző javaslattal állnak elő, melyekről alapanyagazonos mintákat készítünk, de igény szerint nyomatazonos mintát is készítünk, mely a végleges grafikával jelenik meg. Lehetőségünk van 3D tervek prezentálásra is, akár termékekkel feltöltve, vagy bolti környezetbe helyezve is.

3. Árkalkuláció

A konstrukció véglegesítését követően megtörténik a pontos árkalkuláció, melynek során természetesen a gyártás minden paraméterét figyelembe vesszük -úgymint a nyomtatási technológiát vagy rendelt mennyiséget-, így piacvezető költséghatékonyságot érünk el.

4. Gyártás

Miután az ár jóváhagyásra kerül, előkészítjük a gyártási folyamatokat, és elindítjuk a gyártást, melyet mindig első osztályú, kimagasló minőségű alapanyagokra építünk. Széles technológiai palettánk segítségével képesek vagyunk digitális és offszet nyomatok elkészítésére is.

5. Raktározás és szállítás

A produkciós folyamat legutolsó lépéseként a legyártott displayek kiszállításra kerülnek az ügyfelünk általa megadott címre. Lehetőségünkben áll raktározni is, így a kiszállítás akár több különböző időpontban is történhet. A displayek kiszállítása igény szerint egyaránt történhet lapszerelve illetve összeállítva. Fejlett logisztikai rendszerünk biztosítja, hogy az áru mindig pontosan érkezzen a kijelölt célpontra.