Grab&GO™ termékcsaládunk egy 2014-ben szabadalmi oltalom alá került fejlesztésünk. Saját, bejegyzett európai védjegyünk, a Grab&GO™ olyan papír alapú POS elemeket foglal magába, mely könnyű összeállításával és kiterjedt személyre szabhatóságával minden piaci igényt határtalanul képes kielégíteni.
Egyedülálló fejlesztésünk kimagasló előnyökkel bír, melyek minden egyes igényre hatékonyan reagálnak, mindezt minimális anyagi befektetés mellett.
Grab&GO™ rendszerünk hatalmas előnye a standardizálhatóság. Az alapkonstrukció különböző méretekben nem igényel további tervezési munkát, így a gyártás nagyon kis reakcióidővel megkezdhető. Természetesen egyedi konstrukciók megvalósítását is vállaljuk, melynek folyamata a papír alapú displayek folyamataival azonos jellegű.
1. Megállapodás
Első lépésben egy, ügyfelünkkel folytatott személyes találkozó keretein belül megállapodunk a fejlesztési feladat részleteiről, és felmérjük, hogy pontosan milyen igényekkel fordul hozzánk. Ide tartozik a termékpaletta feltérképezése és elemzése, valamit a piaci követelmények tisztázása is.
2. Tervezés
Ezt követően mérnökeink a rendelkezésre álló információk alapján több különböző javaslattal állnak elő, melyekről alapanyagazonos mintákat készítünk, de igény szerint nyomatazonos mintát is készítünk, mely a végleges grafikával jelenik meg. Lehetőségünk van 3D tervek prezentálásra is, akár termékekkel feltöltve, vagy bolti környezetbe helyezve is.
3. Árkalkuláció
A konstrukció véglegesítését követően megtörténik a pontos árkalkuláció, melynek során természetesen a gyártás minden paraméterét figyelembe vesszük -úgymint a nyomtatási technológiát vagy rendelt mennyiséget-, így piacvezető költséghatékonyságot érünk el.
4. Gyártás
Miután az ár jóváhagyásra kerül, előkészítjük a gyártási folyamatokat, és elindítjuk a gyártást, melyet mindig első osztályú, kimagasló minőségű alapanyagokra építünk. Széles technológiai palettánk segítségével képesek vagyunk digitális és offszet nyomatok elkészítésére is.
5. Raktározás és szállítás
A produkciós folyamat legutolsó lépéseként a legyártott displayek kiszállításra kerülnek az ügyfelünk általa megadott címre. Lehetőségünkben áll raktározni is, így a kiszállítás akár több különböző időpontban is történhet. A displayek kiszállítása igény szerint egyaránt történhet lapszerelve illetve összeállítva. Fejlett logisztikai rendszerünk biztosítja, hogy az áru mindig pontosan érkezzen a kijelölt célpontra.